Από χθες τη απόγευμα στην ΑΑΔΕ πραγματοποιούν διαρκείς πιστώσεις κάθε είδους εκπτώσεων και επιστροφών, που δικαιούνται φορολογούμενοι και δεν τις έχουν λάβει μέχρι σήμερα. Αυτός είναι ο λόγος, που η Προσωποποιημένη Πληροφόρηση στο myTAXISNET παραμένει εκτός λειτουργίας.
Πηγές της ΑΑΔΕ συνιστούν στους φορολογουμένους, που πρέπει να πληρώσουν ΕΝΦΙΑ, να δουν τις οφειλές εκτός ρύθμισης στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση πριν κάνουν την οποιαδήποτε πληρωμή.
Κι αυτό, διότι αν έχει πιστωθεί στο λογαριασμό τους η οποιαδήποτε έκπτωση, το ποσό, που θα πρέπει να πληρώσουν, θα είναι χαμηλότερο από αυτό, που εμφανίζεται στο εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ.
Η Προσωποποιημένη Πληροφόρηση είναι διαθέσιμη από χθες το βράδυ στις 11:00.